Sporta kupeja Maserati GranTurismo apmainās ar otro paaudzi, kas dzims uzreiz divās versijās. Pirmo pārstāv tradicionālais benzīna dzinējs, bet otrā versija atšķiras ar elektromotoru pāri un visu riteņu piedziņu. Parunāsim par visām šīs izlaiduma niansēm sīkāk, jo šis auto ar nepacietību tiek gaidīts visā pasaulē.
Benzīna dzinējs ir Nettuno V6 agregāts, kas aprīkots ar dubultu turbokompresoru. Motora jauda ir 630 ZS. un 730 ņūtonmetru griezes moments pie vidējiem ātrumiem. Tas darbojas tikai ar mehānisko sešpakāpju pārnesumkārbu un priekšējo riteņu piedziņu.
Kupejas elektriskajai versijai jau ir divi motori un visu riteņu piedziņa. Elektromobiļa kopējā jauda ir tie paši 650 ZS. Tajā pašā laikā akumulatora tilpumam vajadzētu pietikt 420 kilometriem WLTP ciklā, kas nav nemaz tik mazs, ņemot vērā diezgan rijīgo spēkstaciju.
Izskata ziņā modelis ir kļuvis daudz glītāks un ieguvis kaudzi modernu detaļu. Tajā pašā laikā eksterjers joprojām pievēršas klasiskajām aprisēm, kas ir saņēmušas savu atdzimšanu.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/