Jaunais Subaru Forester pēc jaunākā atjauninājuma ievērojami sadārdzināsies. Automašīna nodrošinās vadītājam plašākas komforta iespējas, kā arī progresīvus vadītāja palīgus. To, vai šis atjauninājums palīdzēs saglabāt pieprasījumu mūsdienu plaukstošajā tirgū, rādīs laiks. Katrā ziņā Foresteram pēdējos gados neklājas labi.
Sāksim ar visgardāko, proti, diviem jauniem motoriem, kas strādā ar standarta CVT, kas atbalsta visu riteņu piedziņu. Pirmais ražo 150 ZS. un 196 ņūtonmetru griezes moments, savukārt otrais motors lepojas ar daudz progresīvākiem parametriem – 185 ZS. un 239 n * m.
Vienlaikus tika pievienoti vairāki vadītāja palīgi, tostarp uzlabots parkošanās un atpakaļgaitas palīgs. Turklāt ir atjaunināta kruīza kontrole, kas tagad zina, kā vadīt rindu, pateicoties uzstādītajām kamerām un sensoriem. Kopumā tas viss jau ir pieejams mūsdienu vidējās klases automašīnu pamatkonfigurācijās.
Kas attiecas uz jaunā Forester pašizmaksu, tad tās pieaugušas par iespaidīgiem 10-15 procentiem. Ražotājs pēc iespējas ierobežo cenu pieaugumu, tomēr dārgās elektronikas komponentu joprojām trūkst, kas ietekmē izmaksas.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/